Segueix-nos!

Cultura

Agenda d'activitats del cap de setmana a Premià de Mar

Carles Sole

Comencem l’agenda pel .MEP, el Museu de l’Estampació, on diumenge a les 12 del migdia s’inaugura l’exposició temporal ‘Teixir tradicional’, coordinada des de l’AECC. Mitja hora més tard tindrà lloc la presentació del llibre “La textilería tradicional en Cantabria” a càrrec del seu autor, Rafael Fernández, una presentació que anirà a càrrec de l’exdirectora del Museu, Marta Prevosti. Prèviament, dissabte a les 12 del migdia, el MEP organitzarà visites guiades a les seves instal·lacions.
Deixem el Museu i parlem ara d’una de les activitats de les quals us parlàvem dies enrere amb motiu del Dia Mundial de Medi Ambient. I és que demà dissabte, de 10 a 12 del matí, trobem a la plaça de la Sardana l’inflable de la campanya ‘Saltem amb energia’, una activitat encarada a nens d’entre 3 i 12 anys que té com objectiu sensibilitzar i difondre a traves del joc, conceptes d’eficiència i estalvi energètic. L’activitat l’organitzen l’ajuntament de Premià de Mar, la Diputació de Barcelona i l’Institut Català de l’Energia.

Façana del Patronat.

Anem ara cap al Patronat Social Premianenc perquè aquest cap de setmana ens porta la 33ena edició de la Mostra de teatre infantil Jordi Planas. Dissabte a la tarda, els grups de petits i mitjans de l’escola de teatre del Patronat representaran les obres ‘Es busca princesa’ i ‘Les nits de lluna plena’. Ja a la nit, i a càrrec del grup d’adolescents de la mateixa Escola de Teatre, es representarà l’obra ‘Digue’m que m’estimes’. La Mostra de Teatre Jordi Planes seguirà diumenge amb l’actuació de d’alumnes de l’escola El Pilar. Encara parlant del Patronat, els seus socis se’n van diumenge d’excursió a Arbúcies.
Diumenge tindrem a la plaça de l’Ajuntament la segona part de les Festes de Primavera de l’AVECA. En aquesta ocasió, des de les sis de la tarda i fins a les 8 del vespre, tindrem ballada de country i cantada d’havaneres a càrrec de la formació premianenca Barca de Mitjana. Hi haurà coca i rom per a tothom. En cas de pluja les actuacions es faran al Casal d’Avis de Can Manent.
Acabem ja i ho fem amb la programació cinematogràfica del cap de setmana a l’Espai l’Amistat que ens porta ‘Dragon ball Z, la batalla dels déus’, dissabte i diumenge, i ‘Godzilla’ de Gareth Edwards, i ’10.000km’ de Carlos Marques-Marcet, dissabte i dilluns.